Pretty Wild
The Hearing
With her freedom on the line at a preliminary hearing, Alexis faces charges of allegedly committing a burglary targeting celebrity homes.
Hoping for a fresh start, the family adjusts to their new life in Hollywood. Meanwhile, Tess is thrown for a loop when her biological mother attempts to make contact.
Gabby is turning 16 and enlists her party girl sister Tess to help her plan the big day. At the party, Alexis is confronted by one of the targets of the Bling Ring.
When the girls get an offer to host a charity event in Cabo, Alexis goes against her attorney's advice by leaving the country while out on bail.
Alexis gets the opportunity to finally tell her side of the story in an interview in 'Vanity Fair', but the article doesn't quite turn out the way she expected.