Pride Rules
Floodwaters recede and vast herds of prey return to the Chobe's banks. Keeza and her cub make a break for it while Caller and Tom Tom brawl with their enemies, and Einstein finally finds a mate.
Come full circle as the dry season descends and the Waterfront Pride enjoys good hunting and renewed confidence in their territory. Then celebrate the success of former outsider Einstein, who gets down to business as the king of his very own pride.