Private Bodyguard
When strong-willed orphan Fely (Sandrinna Michelle) receives a scholarship to a top school, she enters a whole new world – one that's ruled by the "Four Prince" gang consisting of four popular brothers: Raga (Junior Roberts), Jordan (Fattah Syach), Helga (Arya Mohan), and Naviro (Harry Vaughan). Never one to shy away from injustice, Fely disrupts the status quo by speaking up against them, but doing so puts a target on her own back. In an even more complicated turn of events, the boys' father decides to adopt Fely, bringing her into their home life as well. While this introduces new tension among the schoolmates-turned-siblings, they begin to form unexpected new bonds – and Raga in particular begins seeing Fely in a new light. This drama was based on the novel of the same title by Caroline Puspojudo.