Promposal
Promposal Pep Rally
Destini may be the most popular girl in school, but the question is whether her southern charm is enough to pull off the biggest pep-rally promposal Lakeside High has ever seen.
Panic at the Promposal
Josh, with a poor track record for wooing his girlfriend Malea, has one last chance to get it right before Malea's high school career is officially over.
Determined not to let small-town thinking keep them down, Brandon decides to show Noah just how much his selflessness means to him with an over-the-top enchanted forest promposal.
A guy organises a zombie prom-pocalypse with the help of the theatre department to ask his best friend to the prom.