Psychic Princess 2
Due to her peculiar supernatural powers, Qian Yun Xi, the eldest daughter of the prime minister of Guyu Kingdom, was forced to marry enemy prince Ye You Ming in her sister's place. While Yun Xi planned to live out her life in the palace alone, You Ming decides he actually wants to spend time with her. However, You Ming seems to be the only person who wants their marriage to work, as both Yun Xi and other palace women scheme to break them apart. At the same time, mysterious forces threaten You Ming's place on the throne, and Yun Xi's own family may have a role to play. Will Yun Xi and You Ming end up working together to save the kingdom – and their marriage? This animated series was based on the web comic of the same name by Meat.