Purgatony
A guy named Tony spends his afterlife working at Purgatory, tiredly evaluating and deciding who gets sent to heaven and who gets sent to hell. As the days go by and the more files he reviews, Tony becomes increasingly anxious.
History's Greatest Monster
Tony must process several historical figures to determine where they should end up in the afterlife, including George Washington, applying current views on ethics to their historic deeds.
Purgatory goes into shutdown; Tony must find a killer among one of three clones from the future.
Tony and Chad must travel to heaven to find someone who should have been sent to hell.