Queen Mantis
A series of copycat murders in a residential area force detective Cha Su-yeol to seek help from Jeong I-shin, a convicted serial killer from the past.
I-shin offers to help with the investigation, but her motives are unclear. Su-yeol attempts to trace the origins of I-shin's murderous instincts.
The culprit begins to close in on Su-yeol's family. I-shin pressurises Su-yeol to take action, but she happens to be the one threatening his family.
Su-yeol finds I-shin in his home after she vanishes under police watch. The killer demands to speak to I-shin and gives her a hint about the plan.
Shaken by recent events, Su-yeol attempts to confide in Lee Jung-yeon. During a tense call, I-shin manipulates the killer into exposing a crucial lead.