Rafa Nadal Academy
See what life is like at the Rafa Nadal Academy by Movistar through some of the most promising tennis players in the world. Live an entire season with eight junior and professional players.
Ten days away from Roland-Garros, Alex Eala, a player with a very bright future in international tennis, is having trouble competing comfortably.
The school year comes to an end with Max Basing and Emma Stauber fighting for a scholarship in the United States.