Raising the Bar
Erik Fedko and Emil Johansson are always looking to raise the bar and reach the pinnacle of slopestyle mountain biking. Follow them through the 2021 season and discover what it takes to be the best.
Erik Fedko checks out Emil Johansson's home spots
Following success at the 2020 Crankworx Rotorua, mountain biker Erik Fedko makes the long journey from New Zealand to Sweden to check out some of fellow rider Emil Johansson's favourite spots to ride.
Big hits at Crankworx Innsbruck
Crankworx Innsbruck has become the centre of the Slopestyle MTB scene in Europe. As the 2021 event returns, Erik Fedko and Emil Johansson prepare to put on a show for the first stop of the tour.
Summer has arrived, which means it’s time for Emil and Erik to send it at the Audi Nines MTB event. The pair are then met with freezing temperatures when arriving in Canada for Crankworx BC.
After sending it at Crankworx SilverStar in Canada, Erik Fedko explores all British Columbia has to offer and Emil Johansson starts a dream film project on Vancouver Island.