Rap Sh!t
Two estranged high school friends from outside Miami reunite to form an all-female rap group, hoping to make it in the music industry.
Something for The City
Stuck at a dead-end hotel job while her long-distance boyfriend attends law school, aspiring rapper Shawna spontaneously invites her estranged friend Mia out for drinks, to yielding surprising results.
Something for The Girls
After their first video gains traction, Shawna and Mia's second attempt at success results in creative differences.
As the duo get more serious about their music, Shawna dives deeper into a scheme to help cover costs; Mia fields a proposal from her promoter friend Chastity.
Shawna's boyfriend Cliff criticises the pair's latest work; Chastity attempts to convince a club to play their song.
The girls take a trip to New York, where Shawna finally reunites with Cliff; Mia meets up with a wealthy stranger.
After the events in New York, Mia deals with hateful comments and trolls while Lamont has to step up; Shawna decides to ditch work for the day.