Real Estate Wars
Let the Games Begin
Rival real estate teams fight for supremacy in Orange County, California, vying for high-end clients, limited listings and large commissions. The rivalry comes to a head as the teams fight over the business of a wealthy, high-profile developer.
Showdown
A battle ensues over Michael's portfolio between John and Jojo, while the McMonigle team use an overpriced Laguna Beach property for a lavish party. Relegance attempts to entice Amir, a young seller and McMonigle client.
Jojo is shocked to see the condition of a home she has to sell. With his property still under construction, John maps out a strategic plan.
John's inexperienced staff sends him over the edge. Meanwhile, the Relegance Group is feeling the stress from a cavalier client.
Kylie faces confrontation at Kacey's broker's preview. In an effort to win the praise of Michael, John and the team seal an in-house deal.
Jojo gets ready for her new balcony property for her broker's preview. Meanwhile, John and his team strategise about their stale Bayview listing.