Real Girlfriends in Paris
Victoria, Kacey and Adja share life stories over fried food and ranch dressing; Anya hosts the girls for an American Thanksgiving dinner where Emily opens up about wanting to find love in Paris.
Handball And Heartbreaks
Adja confides in her aunt about her commitment issues; Victoria makes plans for her crush to come visit; the girls attend a professional handball game to watch Kacey's new fling play.
Victoria's issues with Yoanne continue; Kacey turns to Anya for advice; Emily works the first day of her internship at a high-profile fashion event; Adja throws an American-style brunch.
Kacey's issues with her visa continue; the girls try a lively speed-dating night; Victoria's frustration with Yoanne escalates and their friendship is tested.
Victoria risks losing her job; Emily steps up at work; Anya schmoozes potential clients; Margaux and Victoria double date; Kacey is faced with the possibility of having to leave Paris.