Reaper
Charged
After Sam wakes up to find that everything he touches gives him a shock, he consults Satan, who tells him that this relates to his next target - an escaped soul from hell who sucks energy from power lines, using the power to zap his victims. In order to capture his new target, Sam is given a cool remote-controlled monster truck. Sometimes the devil's work certainly has its perks.
Sam, Ben and Sock must hunt an escaped soul who uses insects to kill the people living at a flat complex. Also, Sam is crushed when Andi meets a new guy who encourages her to go back to school full-time and quit her job.
The Devil is feeling down and depressed and so decides to make Sam's next assignment harder to cheer himself up. Sam and Sock capture one soul, Leon, an escapee who killed someone over a hundred years ago, but before Sam can return him, Leon tries to convince them that he's changed. The Devil then sends Sam to recapture a second soul, a serial killer who plans on starting a new murder spree.