Reckless
Beautiful Charleston litigator Jamie Sawyer uses her Chicago street smarts in the Old South atmosphere of South Carolina, especially with her handsome courtroom rival, City Attorney Roy Rayder - with whom she shares a strong mutual attraction. When disgraced Officer Lee Anne Marcus hires Jamie to represent her in a lawsuit against the police department, Jamie and Roy discover a sinister sex scandal that threatens to tear the city apart. Jamie and Roy hide the tension between them as they spar in court - and out. Dark secrets remain hidden behind closed doors, threatening to destroy the town's genteel facade.
When a disgraced cop hires defence attorney Jamie Sawyer to represent her, Jamie finds herself facing off against newly appointed City Attorney Roy Rayder.
Roy and Jamie try to clear the names of two football players accused of killing their coach; Preston pleads for Jamie's forgiveness.
Jamie asks Roy for help clearing the name of a pro bono client accused of murder; Knox is faced with a moral dilemma.
Roy represents his ex-wife's fiancé when a disputed property deal may have ended in murder; Jamie waits for Lee Anne's drug test results.