Rekkit Rabbit
Jay Shmufton was an ordinary 12-year-old boy, until he met Rekkit, a giant, crazy rabbit. Rekkit comes crashing into Jay's life after running away from his job as a magician's assistant.
The Arrival
After purchasing a magical hat, Jay Shmufton finds himself the proud new owner of a giant rabbit named Rekkit.
When science teacher Wiggsley discovers that Rekkit's tears are a natural source of energy, he kidnaps Rekkit with the hopes of making a fortune.
When Rekkit tries swimming in the lake, he becomes so scared of water that he gathers the town's whole water supply in his magic bucket and pours it into a painting.