Relative Justice
Family helps family, but when child's play turns destructive, Judge Rhonda must decide who will pay.
Judge Rhonda unravels a Rap artist's mess between a new manager and her cousin, the old manager.
Judge Rhonda settles the score between twin models who can even fool their photographer.
Judge Rhonda navigates the dispute between an estranged step-father and a grieving son over his late mother's custom motorcycle.