Restaurant Startup
Baby's Baddass Burgers
Food trucks are featured, including Baby's Badass Burgers in Los Angeles, and Bacon Bacon in San Francisco, which features a bacon-theme menu.
A mother and daughter duo from Brooklyn, NY want to reinvent the waffle cone with portable meals. A loveable pair of friends from New Jersey want to turn their bakery concept into the next Starbucks.
A catering and farmer's market staple in the city. A Michelin-trained chef and his wife who want to transition their Mills & Co brand of high-quality charcuterie.
Two brothers who have a chickpea pasta concept called Banza. Another team of brothers who are behind a pasta tasting-bar concept called Ravioli Revolution.
California natives have a hip idea for gourmet chocolates made with bacon. An engaged couple from Oakland, California hope to sell their alcohol-infused marshmallows and brittle nationwide.