Jacob, an 8-year-old American, wakes up in a rural Chinese province, with no idea how he got there. When Jacob recalls that he is from Arcadia, Mo., an immigration agent takes him home to an elderly couple -- who lost their son Jacob 30 years ago.
Exhuming Jacob's grave deepens the mystery of his return; Henry struggles to accept that Jacob is really the son he lost; Maggie and Bellamy wonder if the local river holds a clue that could connect Caleb's and Jacob's deaths.
Martin fights for Jacob's safety, while a tragic incident from his past will not let him go. Elaine is under pressure to find the money Caleb's father stole, preferably before the FBI arrives in town and discovers the truth.
Maggie turns to a person from the past for answers about the mystery. Meanwhile, Rachael's secret, unfortunately, ends up in the wrong hands, and Bellamy and Pastor Tom try to reassure residents.