Wayward Pines
When two federal agents go missing in Wayward Pines, Idaho, Secret Service Agent Ethan Burke - one of Seattle's best agents - sets out to find them. One of the missing agents is Ethan's former partner, Kate, with whom he had a relationship that almost destroyed his marriage. After Ethan is involved in a car accident upon his arrival in the seemingly perfect town, he wakes up in the hospital without his wallet, ID or money, and he cannot find a working phone to contact anyone at home. When Ethan's wife learns of his disappearance, she and their teenage son begin a search that leads to more questions.
Where Paradise Is Home
After surviving a terrible car crash, Secret Service Agent Ethan Burke finds himself in the charming, bucolic town of Wayward Pines but soon discovers that something isn't quite right.
Ethan struggles to understand why Sheriff Pope does not want him to leave Wayward Pines. Frustrated by the lack of information and answers as to Ethan's whereabouts, Theresa decides she will go in search of him herself.
Shaken by recent events in town, Ethan cannot believe it when Theresa and Ben arrive in Wayward Pines.
Ethan struggled with his new appointed role in town. He continues to look for a way out, particularly now that his family has arrived and he wants to keep them safe.
Ethan makes his way across the forest and outside of the fence line, where he discovers some truths about Wayward.