Retro Electro Workshop
Exploring the dying art of repairing electronics with super-fixer Rob Howard, one of the UK's last remaining full-time repairmen of retro-electronic products and design classics from the past.
Shamil buys a 70s Jukebox in need of repair, and Matt has his work cut out with a collectable Kit Cat clock that doesn't tell the time.
Shamil buys a bargain boom box fresh out of the 80s. It looks amazing, but Rob predicts it will be a nightmare to repair.
Shamil picks up an iconic Weltron Space Helmet Radio in need of repair, but the spherical design proves a challenge to even get open.