Roaming the Russian Riviera
An eclectic group of skateboarders shred their way from Krasnodar to Sochi. Robbie Brockel, Davis Torgerson and Mathias Torres are led by pros Max Kruglov and Gosha Konyshev.
Krasnodar to Maykop
The crew find some sweet spots amid the Cold War monuments and architecture of Krasnodar. Then it's off to Maykop, where they find loads of street features to skate.
Tuapse to Sochi
The keen-eyed crew shred everything from roadside ditches to the untapped spots of Sochi, where they’re the first people to skate the city's gaps, stairs and ledges.