Roar: The Most Dangerous Movie Ever Made
In the 1970s, movie star Tippi Hedren and her family set out to make a unique film with 150 untrained lions and tigers. Archive footage and compelling interviews reveal the story behind the controversial film that left 70 crew members injured.