RoboCop: Alpha Commando
Robocop is reactivated in the year 2030 to help Alpha Division fight the terrorist organisation DARC and other forces of evil.
Justice Reborn: Part 1
Division Alpha agent Nancy Miner gets a new partner to help prevent an assassination.