Robot And Monster
Monster's Great Escape/Game Boys
Monster is shocked to discover that Robot had played a practical joke on him during their youth. Monster decides to get even by pulling an elaborate prank on Robot.
Between Brothers/Safety First
The boys must work together to get their apartment back when Robot's mean brother becomes their landlord. Gart commissions Robot and Monster to make a safety video for the factory.
Robot and Monster want to buy a blimp. Robot tries to help Monster become the happiest guy in the world.