The Mighty B!
Bee My Baby / Bee Afraid
Bessie and Penny get tricked into babysitting Gwen's little brothers. Bessie must fight her fear of sleeping in the woods.
Bessie's robot is bound to win her the Mad Scientist merit badge. Bessie wants to join the Honeybee band, so she takes up drumming.
A psychic tells Bessie that she can foresee the future. Bessie just can't stand it when the girls are keeping a secret from her.