Royal Guard: The Evil Menace
Under the rule of Emperor Xuanzong, the Tang Dynasty experienced a resurgence of greatness until the sudden arrival of foreign Princess Wu Shuang triggered a demonic uprising. With the emperor’s life in danger, Tang General Xiao Yu Fan (Du Jun Ze) must unravel the mystery behind the demonic chaos before time runs out. Aided by his mentors and allies, General Xiao follows a trail of clues that ultimately uncovers a treacherous conspiracy. Will General Xiao be able to thwart evil before innocent lives are lost? This is a 2023 Chinese historical detective drama directed by Roger Lau.