Veil of Shadows
Lu Wuyi teams up with her sister to pursue a fugitive demon. But when they join with rival hunters, hidden motives emerge for seeking divine power.
Wei Qing goes missing as Ji Ling and Li Jie use him as bait. Wu Wangyan confronts the others before she also vanishes during the upheaval.
Wu Wangyan and Yu Wei reveal what happened to Wei Qing. The group joins forces to subdue the fox demon - and expose its true identity in the process.
Luo Wei betrays Yu Shengwei for wealth and status. Hidden truths emerge as Xiao Wei reveals that a Dragon Deity once granted power to four great demons.
Liu Weixue attempts to resurrect Yu Shengwei but ends up injuring Ji Ling; the Dragon God resolves the crisis, and Liu Weixue vanishes.