The Eternal Fragrance
When the celestial seas receded, the mythical Jianmu tree emerged, sparking a war between immortals, demons, and monsters. Following a temporal reset that altered history, the world was reborn. A century later, Lei Xiu Yuan (Song Wei Long) seeks to protect his brother by approaching Xiao Bang Chui (Ju Jing Yi), an orphan from Qingqiu. They meet at the prestigious Chufeng Academy, where they develop a strong friendship and later romance. As they're forced to confront their darkest fears, they discover that their meeting was no coincidence, and the mystery of Xiao Bang Chui’s true identity unfolds and she transforms into the beautiful Jiang Li Fei. As their connection deepens, they face the cruel reality of a world that forbids their union, and embark on a dangerous journey to challenge fate itself and restore harmony to the fractured three realms. This drama was adapted from the novel "Qian Xiang Bai Mei" by Shi Si Lang.