Scuba Jake
Hello, Police?
Jake finds dangerous weapons while swimming in the river and has to get the town's police involved.
Wandering Through the Canal
Jake and his girlfriend take to the canal in search of dangerous weapons and more.
Take a swim under a waterfall and tag along with Jake as he searches for treasures in rivers and dams.