Second-Hand Showdown with Vicky Pattison
Vicky Pattison helps guests to find a bold new style using only pre-loved items. Stylists Sabrina Grant and Joey Bevan pull together the looks, but each guest can only choose one collection to keep.
Vicky Pattison steps in to help KC celebrate his identity and give Gina a confidence boost.