Sedai Wars
As the economy continues to collapse, Prime Minister Naoki Ando suddenly announces that he will return the government to the people and hold "Sedai Wars," a battle to determine the first president of Japan.
Half a year has passed since Shigeru Yamao assumed the presidency as a result of the "Sedai Wars."
Satoru meets Ai Fujiwara, who was the personal assistant of ex-prime minister Naoki Ando; Ai asks the same questions as Satoru about who decided to organise the second round.