Sentence on an Ideal Pair
Zhanna awaits her fiancé, Antosh, for a crucial gathering, but work delays him. As tensions rise, secrets emerge, testing love, duty, and fate in a life-changing moment.
A weary traveller with a child finds kindness from a stranger, unveiling secrets and hopes. In a busy market, simple gestures reveal struggles.