Shaman King: Flowers
Hana Asakura finds himself living a boring life until two distant relatives attempt to assassinate him. He must now take his shaman powers out of retirement to protect his family.
Asakura vs. Asakura Branch
Hana Asakura's foster mother Tamao warns him not to use his shamanistic powers. One day, he is attacked by a boy who shares his family name.
West Tokyo Sound Effect Festival
Hana returns to Funbari Hot Springs and reflects on his fight with his new rival Yohane. He then encounters Luca, who unleashes a powerful Over Soul.
The girl who saved Hana says she has come to prepare for an upcoming battle; Hana is surprised to meet an unexpected new classmate.
After receiving some advice from Hana, Yohane declares that they are now friends. Soon after, Hana's class receives yet another transfer student.
Unable to call upon Amidamaru for help, Hana succumbs to Ryuji's attack. Luca orders Ryuji to kill Hana, but Yohane senses she is being manipulated.
Hana grows depressed after Alumi reveals how his death-defying power works. Later, Alumi goes to a flower shop run by the Muntzer siblings.