Shironeko Project Zero Chronicle
In the Kingdom of White, Iris reflects on her duties; in the Kingdom of Black, the Prince of Darkness enters a competition.
On a diplomatic mission to the Kingdom of White, the prince and Adel must carefully navigate the tense wartime atmosphere between their kingdoms.