Single AF
Seven celebs embark on a global hunt for love with the help of their social media followers. Jedward waste no time in getting some action, Farrah has a bad date, and Marnie finds a toy boy. (S1, ep1)
​Our single celebs continue on their worldwide hunt for love. Marnie misbehaves on Casey's date, Courtney is suddenly spoilt for choice and Jedward get hot and steamy in the spa. (S1, ep2)
Unlucky-in-love celebs are looking for 'The One'. Farrah's luck could be on the up, Courtney gets up close and personal on the dancefloor and Marnie and Casey take the plunge.
Seven single celebs embark on a global hunt for love with the help of social media. Elliot is back and raring to go, Casey has some serious explaining to do and Jedward split up. (S1, ep4)
With help from their social media followers, Marnie moves on and meets her match, Casey gets a run for his money and Elliot gets pied. (S1, ep5)
Jedward pull out all the stops with a knockout performance, Casey and Marnie set the record straight and Elliot finally charms his way to a snog in Single AF! (S1, ep6)