Snooki & JWoww
Sorry Neighbors, Cause These Bitches Are Moving In
Jersey Shore's Snooki and Jwoww decide it's time they move in together and have one last hurrah before their relationships back home get too serious, but Snooki's big secrets will change everything.
What Did I Get Myself Into?
Even though Snooki is pregnant and engaged, she and Jwoww still agree to move in together. However, when Jionni and Roger come over for the first time, a fight erupts over the bachelor party.
Snooki has her first ultrasound to see if the baby is healthy, and afterwards Snooki and Jwoww settle in and decorate their new digs.
Snooki and JWoww invite their `Jersey Shore' roommates over for dinner so Snooki can reveal her big news, but first, a raunchy handyman almost ruins their plans for getting the place ready on time.
The `Jersey Shore' roommates give Snooki a hard time for being pregnant and engaged. Jwoww and Snooki throw a housewarming party for their friends and family.
Snooki volunteers at a doggie daycare, Jwoww makes a new friend at a cooking class, and Roger and Jwoww's relationship begins to crumble.