Solar Opposites
A family of aliens from a better world must take refuge in middle America, and they disagree on whether Earth is awful or awesome.
The Matter Transfer Array
Korvo and Terry make a Funbucket real while the replicants deal with a school bully.
The Unstable Grey Hole
Korvo and Terry use alien technology to make their neighbours like them. Jesse tries to show Yumyulack that humans are basically good.
Korvo makes an attempt at becoming a magician and tries to showcase his magic tricks.
Korvo and Terry try to manage their stress. The replicants learn about their growing bodies.