Stayer
Even Elstad, a washed-out rock star, returns to his hometown of Eidsvoll, facing a crucial choice of whether to make amends with his family and teenage daughter Annie or try to save what's left of his career.
Benjamin's actions prompt Petter to find Monica's closely-held secret. Annie discovers the final piece of the riddle and gets a package that brings back both sorrow and lost memories.