Stewarts & Hamiltons
Meet the Stewarts and Hamiltons
Kimberly Stewart finds herself at the mercy of her mother Alana who is trying to find her love. Reformed bad boy Ashley Hamilton returns to his roots and leaps into his second shot at music, and iconic ladies' man George Hamilton learns that his teenage son GT is no longer in virgin territory.
Stewed Awakening - Part One
Determined to expand Sean's perspective on life, Kimberly sets out to take him on a charity trip to Haiti.
Kimberly and Sean continue to clash over Sean's reluctance to find perspective in Haiti. Meanwhile, George tries to teach GT not to be in such a rush to grow up.
Kimberly fears Dean might have feelings for her and tries to set him up with a friend. Sean convinces GT to take Georges Bentley for a joyride.
Kimberly invites Ali on the family holiday, Sean throws a birthday party for his dog Duke, and GT makes a bad joke that goes very wrong.
The family heads to Palm Springs where trouble brews between Alana and Kim. Tensions build between Ashley and Ali when Ali sneaks out to a bar.