Stingray
An adventurer travels and helps people in trouble in exchange for future favours. Travelling far and wide, Ray is at hand to investigate kidnappings, murders, and missing persons cases.
On the trail of a missing fieldworker, Ray discovers a marijuana farm whose owners kill the workers when the harvest is over.
Ray poses as a surgeon to find out why a hospital has such a high mortality rate.
After oceanic research workers deny knowing a missing diver, Stingray's probing unearths oil pirates.
Investigating the death of a police captain's wife, Stingray uncovers the dubious politics of a former chief.