Straight Title Robot Anime
Mobile Century 8013... More than seven millennia after the fall of the human race, the many military robots remaining on Earth still spend each day engaged in an endless war. As the battle for dominance rages between the Rebellion Federation that controls Europe and the Principality of Sin centered in Asia, three young robots stand up to put an end to the meaningless war.
The robots continue their mission to discover what it means to laugh by trying impersonating various robots.