Strange+
Thief
A phantom thief named Rusty Nail sends a letter to a mansion and threatens to steal its treasure, so the Mikuni Detective Agency is called in to protect it.
Princess
The Mikuni Detective Agency has been hired as bodyguards to protect a rich man's only daughter, who proves to have a difficult attitude.
The gang decides to seek a medical professional for Masamune's wounds and are greeted by a suspicious-looking doctor and a little girl.
The gang takes the job from Ozu to go save Dorothy and find themselves in an underground lair filled with traps.
The team sneaks into a company building to steal top-secret information; Kou's really not up for the mission, but Takumi and the others seem rather excited to complete it.
The team randomly runs into Rusty Nail at a supermarket, who declares that she will get back at them for ruining her last job by stealing something from their agency.