Streetwise
On Streetwise, professional racing driver and car expert Patrick Simon unveils the secrets of the car industry and takes various cars on to the race track. No matter if it’s a “woman´s car” or a supercar, Smart or Corvette; all cars are thoroughly tested und scrutinized by him. But for Patrick Simon it’s not just about technical data, but about the fun-factor and emotions as well.