Surely Tomorrow
A journalist lives an ordinary life until he reconnects with his ex-girlfriend, whose husband is at the centre of a scandal he is covering.
Kyeong-do reports on a scandal involving an actress and a chaebol's son-in-law. The problem is, the man in question happens to be married to his first love, Ji-woo. Because of the article, Kyeong-do and Ji-woo meet for the first time in ten years.
After Ji-woo's divorce story breaks, Kyeong-do gets caught up in a scandal himself. With help from his friends, he manages to publish a rebuttal article. However, at the request of Ji-woo's sister, he gets involved with Ji-woo once again.
Kyeong-do stops Ji-woo just as she is about to leave the country, and the two unexpectedly begin living together. Later, Ji-woo comes to terms with the truth about Kyeong-do's treatment for alcoholism and the secrets she and her mum have been hiding.
As Kyeong-do takes Ji-woo to the hospital after she collapses from drinking too much, the painful memories from their first breakup come rushing back to him. Meanwhile, Min-woo meets Director Choi and makes a dangerous deal.
Jin-eon steps back when Kyeong-do flirts with her. Kyeong-do then settles into Ji-woo's home, insisting he will stay close and help her manage her alcoholism.
Kyeong-do gives up his training program in Chicago. Meanwhile, Ji-woo learns the secret between Ji-yeon and Kyeong-do, and must decide what to do.