Synduality Noir
In 2242, Kanata wants to be a Drifter and meets Noir, who is a dud Magus with no memories; because Noir excels in battle against the Enders, Kanata partners with her and discovers exactly what it takes to be a Drifter.
My Name Is
Kanata, an aspiring Drifter, explores a series of mysterious ruins with a famous Drifter named Tokio. The two discover a Magus that is asleep, leading to them suspecting it is faulty or defective.
Kanata is now Noir's master and is well on the path to becoming a Drifter. Tokio declares he will turn Kanata into a real man and takes him to Desire Nest, the city of pleasure. When Ellie, Ange and Noir hear about it...
Kanata trains to become stronger by fighting Enders without Noir. He doesn't stand a chance against the creatures and is almost defeated when a cradle coffin appears and takes out Enders with a long-range shot.
Kanata meets the singing Magus Ciel while seeking shelter in the gambling city of Baccarat Nest.