Tatty and Misifu
Tatty and Misifu is a magical and fun-filled animated series that follows the adventures of Tatty and her curious cat, Misifu. Together with friends, they explore enchanted worlds, solve mysteries, and help those in need. With a mix of magic, humor, and valuable life lessons, each episode brings exciting adventures and important lessons about friendship, teamwork, and the power of imagination.
From Dream to Dream
Tonight, Misifu finds a way to jump from dream to dream, enjoying wild adventures inside his friends' imaginations. But when he stays too long, Tatty has to chase after him through each dream to make sure he doesn't get trapped inside one forever.
Granny keeps saying she sleeps fine, but she's clearly tired all day. Tatty senses something isn't right and begins an investigation. Meanwhile, Lilly and Misifu explore another odd case of their own, hoping their findings might help both mysteries.