Teletubbies (Original Series)
Tinky-Winky, Dipsy, Laa Laa and Po frolic and play in the idyllic Teletubbyland, while a baby's face in a sun coos and laughs. The Teletubbies have televisions in their stomachs on which they watch real children. A large, pinwheel-shaped windmill begins a "magical event" during episodes.
Ned's Bicycle
The Teletubbies embrace exercise, watching a father and son ride bicycles together; a magic flag appears.
Teletubbies love to dance, but they love children even more. So everything stops when the Teletubbies watch a film all about a little boy's special friend: a pig call Winnie. There's time for Tubby Custard before the Tubby Bye Bye.
Tinky Winky counts to five. The Teletubbies watch some children feeding lambs. Dipsy makes up a magic tune and wakes up the other Teletubbies.