The A Word
Christopher Eccleston stars as the grandfather of an outwardly happy, aspirational family living in the Lake District and their awakening to the fact that their son Joe has autism.
Alison gets a blast from her past when speech and language therapist Maggie arrives to assess Joe. For the family, it is time to face some uncomfortable truths.
Alison is hit hard when Joe's helper, Maya, looks set to be deported. As Paul and Eddie discover their wives both want different things, Maurice is left kicking himself for letting Louise go.
Alison brokers a peace deal with Paul in time for the gastropub opening, but plans for their big day are shattered when Joe goes missing. Finally, Alison knows she must tell the community the truth about her son.