The Almighty Johnsons
It's Kind of a Birthday Present
It is Axl Johnson's 21st birthday which explains the fire in the sky; the Waitemata Harbour being the colour of blood; the various women who want to kill him; and the sudden need for a family ceremony in a forest.
This Is Where Duty Starts
Axl Johnson learns very quickly that when you're on a quest to find one woman among millions, your heart is not necessarily the part of your anatomy you should be following.