The Assets
This dramatic series goes back to 1985 to chronicle the real-life pursuit of Aldrich Ames, a man who turned out to be one of the most notorious traitors in U.S. history. The search is led by Sandy Grimes, a beautiful wife and mother, who is leading a double life as a counter-intelligence officer at the CIA -- the keeper of the nation's secrets -- during the Cold War. Sandy and her partner, Jeanne Vertefeuile, are in a race against time as they search for their mole, Aldrich Ames, and try to protect other intelligence officers from being captured and killed.